ارامش عمرم

به نامت ای الله خوبم .خدایا عمر من اگر انجاهایی دارد که به یادت مگذشت مرا ببخش.ان لحظاتی که بی یاد تو بود به سوی مرگ می رفتم.

ارامش عمرم

به نامت ای الله خوبم .خدایا عمر من اگر انجاهایی دارد که به یادت مگذشت مرا ببخش.ان لحظاتی که بی یاد تو بود به سوی مرگ می رفتم.

دور اندیشی ان است که پیوسته منتظر پیدا شدن فرصت نباشی

 و همی به چالاکی بپردازی.

                                                                 امام حسین (علیه السلام)

حرف های من باشما((ققنوس))

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلگویه های یک نوجوان ۱۵ ساله

به خدا عشق خدا برام گرون تموم شده ،نمی خوام به پای هر بهونه ای حروم بشه. می خوامت ای خدا جون ،دیوونه عشقت شدم، انیسم، بی مونسم من،فقط تویی همدم و ارام دلم ،توی لحظه های با تو بودنم،فقط این صدا رو می شنوم، نمی خوام جدا بشم،نمی خوام جدا بشم،روزهای بی تو بودن چه سخت گذشت، همه روز هاش به پای این دنیا گذشت

حرف های من باشما((ققنوس))

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.